Nieuwjaarsborrel

Woensdagmiddag 10 januari 2024 hebben de Senioren Ootmarsum e.o. hun jaarlijkse nieuwjaarsborrel gehouden. De locatie “Parochiecentrum” was ideaal en de kou weerhield veel leden om niet te komen. Ook na 14.30 uur kwamen er nog leden spontaan binnen om ook deel te nemen aan de diverse spelletjes die door de werkgroep georganiseerd waren. Van kaarten tot sjoelen, van biggetjes omgooien tot de diverse hapjes en drankjes zat niet veel tijd. Al met al een geslaagde middag waarbij de opmerking “voor herhaling vatbaar” naar voren kwam. Maar goed, dat wordt wel een jaar weer wachten want om nu midden in de zomer weer een nieuwjaarsborrel te doen lijkt ons vreemd….

Bijgaand foto’s die een impressie geven wat er allemaal gedaan werd. Door op de foto te drukken ziet u de werkelijke grootte.