Kerst-Adventsviering

Op vrijdagmiddag 15 december om 14.30 uur heeft Senioren Ootmarsum in samenwerking met de Parochieraad Ootmarsum een advents- en kerstviering georganiseerd in de H.H. Simon en Judaskerk. Het werd een bijzondere viering die goed bezocht werd door meer dan 90 inwoners van Ootmarsum en omstreken. Samen voorbereiden op de komende kerstdagen.

De mis werd voorgedragen door Pastor Jonkman Kerkhof waarbij het dameskoor aanwezig was voor de muzikale ondersteuning. Liedjes die voor iedereen bekend waren werden uitgebreid meegezongen.

Na de kerkdienst werd er gezamenlijk gewandeld naar Hotel van der Maas waar koffie met krentenwegge klaar stond voor de aanwezige mensen. Diverse vrijwilligers hebben dit mogelijk gemaakt waarvoor onze dank. Ondertussen werd de koffie opzij gezet en met een hapje en drankje in de hand werd het een gezellig samenzijn. Na allemaal prettige feestdagen toegewenst te hebben gingen de mensen tevreden naar huis.