Bestuursleden gezocht

Op dit moment hebben wij 4 bestuursleden. 2 van hen zijn er onbewust ‘ingerold’. Maar om activiteiten e.d. te organiseren hebben wij minstens 4 extra bestuursleden nodig. Wij zoeken o.a. een voorzitter, een penningmeester en nog bestuursleden. Op dit moment hebben wij 135 leden, hier moet toch een goed bestuur uit geformeerd kunnen worden. Meld u aan bij fonsmaathuis@hotmail.com of bel naar +31 6 41818776.

Op onze oproep in november zijn er geen reacties gekomen wat wij uiteraard betreuren. Ook wij zijn bekend met het fenomeen ” ik heb wel wat anders te doen” maar als iedereen zo denkt laten wij onze ouderen in de steek. Ook zij willen soms wel een uitje of een activiteit. Als u maar een paar uur per maand tijd voor hen zou hebben dan kunnen wij ook verder. Denk er tijdens de feestdagen er eens over en laat iets van u horen.